ნიმუში N2 2.1 პროექტის შეფასების სქემა ელემენტარული 1 ქულა მისაღები 2 ქულა ოსტატური 3 ქულა 1 მიზანი არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება კარგად გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელი 2 ორგანიზება სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს მკითხველს/ მსმენელს გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას 3 შინაარსის კორექტულობა გვხვდება ხშირი შეუსაბამო , მცდარი ინფორმაცია, შეყავს შეცდომაში მკითხველი/მსმენელი ძირითადად კორექტულია, შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო 4 ენეობრივი გამართულობა ენობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით ენობრივად გაუმართავი, მცირე შეცდომებით ენობრივად გამართულია, დაცულია პუნტქტუაციის ნიშნები 5 კვლევა კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი, გამოყენებული წყარო არაა სანდო, ანალიზი ზედაპირულია კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდულია წყაროები, ანალიზი მისაღებია კვლევა სწორად არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არა ერთი წყარო და ანალიზიც სიღრმისეულია 6 თვალსაჩინოებები თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა, ან არ არის ჯგუფის მიერ შექმნილი თვალსაჩინოების კავშირი შინა-არსთან არის, მაგ-რამ ერთფერო-ვანია, გამოიყენე-ბა მოძი-ებული და ჯგუ-ფის მიერ შექმნილი მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი, აკურატულად შესრულებული
1-3 ქულა 4-5 ქულა 6-7 ქულა 8-10 ქულა კვლევის მიზნის განსაზღვრა არასწორად აყალიბებს მიზანს ნაწილობრივ სწორად აყალიბებს მიზანს აყალიბებს მიზანს სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს საჭირო ინვენტარის განსაზღვრა არასწორად ჩამოთვლის საჭირო მასალას ჩამოთვლის საჭირო მასალის ნაწილს ჩამოთვლის ძირითადად საჭირო მასალას ჩამოთვლის ყველა საჭირო მასალას და აღჭურვილობას კვლევის შედეგების ვარაუდი არასწორად აყალიბებს ვარაუდს გამოთქვამს სწორ ვარაუდს აყალიბებს და ნაწილობრივ ასაბუთებს თავის ვარაუდს აყალიბებს და ასაბუთებს ვარაუდს კვლევის მიმდინარეობის აღწერა არასწორად ჩამოთვლის კვლევის ეტაპებს ჩამოთვლის კვლევის ზოგიერთ ეტაპს ჩამოთვლის კვლევის ძირითად ეტაპებს სრულად ჩამოთვლის ეტაპებს მონაცემების აღრიცხვა აღრიცხავს არასწორ მონაცემებს აღრიცხავს მონაცემებს ნაწილობრივ და უსისტემოდ აღრიცხავს მონაცემებს ნაწილობრივ და უსისტემოდ აღრიცხავს მონაცემებს სრულად და სისტემურად მონაცემთა ანალიზი არასწორად აკეთებს მონაცემთა ანალიზს აკეთებს მონაცემთა ანალიზს მცირე ხარვეზებით აკეთებს მონაცემთა ანალიზს აკეთებს მონაცემთა სრულ ანალიზს დასკვნა არასწორად აკეთებს სესაბამის ანალიზს აკეთებს ნაწილობრივ სწორ დასკვნებს აკეთებს ძირითადად დასკვნებს აკეთებს სრულფასოვან დასკვნას 2.2 პროექტის შეფასების სქემა
ნიმუში N2
ReplyDelete2.1 პროექტის შეფასების სქემა
ელემენტარული 1 ქულა მისაღები 2 ქულა ოსტატური 3 ქულა
1 მიზანი არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება კარგად გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელი
2 ორგანიზება სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს მკითხველს/ მსმენელს გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას
3 შინაარსის კორექტულობა გვხვდება ხშირი შეუსაბამო , მცდარი ინფორმაცია, შეყავს შეცდომაში მკითხველი/მსმენელი ძირითადად კორექტულია, შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
4 ენეობრივი გამართულობა ენობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით ენობრივად გაუმართავი, მცირე შეცდომებით ენობრივად გამართულია, დაცულია პუნტქტუაციის ნიშნები
5 კვლევა კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი, გამოყენებული წყარო არაა სანდო, ანალიზი ზედაპირულია კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდულია წყაროები, ანალიზი მისაღებია კვლევა სწორად არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არა ერთი წყარო და ანალიზიც სიღრმისეულია
6 თვალსაჩინოებები თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა, ან არ არის ჯგუფის მიერ შექმნილი თვალსაჩინოების კავშირი შინა-არსთან არის, მაგ-რამ ერთფერო-ვანია, გამოიყენე-ბა მოძი-ებული და ჯგუ-ფის მიერ შექმნილი მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი, აკურატულად შესრულებული
1-3 ქულა 4-5 ქულა 6-7 ქულა 8-10 ქულა
კვლევის მიზნის განსაზღვრა არასწორად აყალიბებს მიზანს ნაწილობრივ სწორად აყალიბებს მიზანს აყალიბებს მიზანს სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს
საჭირო ინვენტარის განსაზღვრა არასწორად ჩამოთვლის საჭირო მასალას ჩამოთვლის საჭირო მასალის ნაწილს ჩამოთვლის ძირითადად საჭირო მასალას ჩამოთვლის ყველა საჭირო მასალას და აღჭურვილობას
კვლევის შედეგების ვარაუდი არასწორად აყალიბებს ვარაუდს გამოთქვამს სწორ ვარაუდს აყალიბებს და ნაწილობრივ ასაბუთებს თავის ვარაუდს აყალიბებს და ასაბუთებს ვარაუდს
კვლევის მიმდინარეობის აღწერა არასწორად ჩამოთვლის კვლევის ეტაპებს ჩამოთვლის კვლევის ზოგიერთ ეტაპს ჩამოთვლის კვლევის ძირითად ეტაპებს სრულად ჩამოთვლის ეტაპებს
მონაცემების აღრიცხვა აღრიცხავს არასწორ მონაცემებს აღრიცხავს მონაცემებს ნაწილობრივ და უსისტემოდ აღრიცხავს მონაცემებს ნაწილობრივ და უსისტემოდ აღრიცხავს მონაცემებს სრულად და სისტემურად
მონაცემთა ანალიზი არასწორად აკეთებს მონაცემთა ანალიზს აკეთებს მონაცემთა ანალიზს მცირე ხარვეზებით აკეთებს მონაცემთა ანალიზს აკეთებს მონაცემთა სრულ ანალიზს
დასკვნა არასწორად აკეთებს სესაბამის ანალიზს აკეთებს ნაწილობრივ სწორ დასკვნებს აკეთებს ძირითადად დასკვნებს აკეთებს სრულფასოვან დასკვნას
2.2 პროექტის შეფასების სქემა